Zkoušky, Bowie a slunečnice

Příští týden bude ve znamení asi nejtěžší zkoušky co mě čeká. Mám strách a hrozně moc se učím. Doufám že to dobře dopadne tak na mě devátýho myslete. Druhá událost bude obhajoba prvního projektu. To by snad mohla být rychlovka.


Dneska jsem jela s Rodičem do hobby marketu. Ty před sezoní slevy. Takže kdo má pytlík slunečnic za dvanáct korun, sice Rodič nějak neodhadl a vzal ty třímetrové. No tak letos nebudu nejvyšší v tom našem království. Doplnila jsem zásoby semínek, obalů na květináče (držím smutek za ten co jsme měli leta a začal téct) a zeminy.

Syn Davida Bowieho založil #bowiebookclub, na twitteru. Sdílí sem otcovi oblíbené knihy. ZDE je přehled sta jeho neoblíbenějších knih. Máme jich hrozně společných, nejvíc mě potěšil McEwan, milenec lady chatterleyové, orwell a kupa knih o umění a hudbě. Stejně by mě zajímalo jestli některé četl ze zájmu, nebo proto aby zjistil co vedlo Johna Cage k jeho skladbě čytři a půl minuty ticha. Já o tom viděla ve škole dvou hodinový dokument. Myslím že bych si s Bowie hrozně chtěla popovídat knížkách a tak. Přípomělo mi to rozhovr s Vy-víte-kým o tom na které koncerty by nás vzla Doctor who. Znáto Nirvana atak.

4 komentáře:

  1. Jo jo naše vymýšlení nemožného, na to jsme experti :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak a teď nevím, který z těch plánů je ten nemožný :D

      Vymazat
    2. Tak předpokládám, že až budeme cestovat s Doktorem, tak že budeme zachraňovat svět a né skákat na koncertě Nirvány, ale zas je pravda, že by to šlo nějak spojit, takže kdo ví :D

      Vymazat
    3. Co když budeme muset zachránit svět tím že pudem na koncert Nirvány a vyluštíme tam šifru k záchraně.

      Vymazat