Jdu pozdě protože jsem musela přeprat medvěda

Tak už nám snad začlo jaro. Mě teda tenhle týden nepřišel zas až tak mrazivý. Nojo já vím jih, ale i tak v Brně jezdily Trolejáky spíš podle plotu než jizdního řádu. No znáte to když mrzne/vedro atd. Zase jsem ale mohla lidem vykládat že sem přijela pozdě protože kromě zamrzlých trolejí jsem musela přeprat medvěda.

Škola mě baví čím dál víc. Ono je všechno o určitém plánování, prostě jsem si líp rozvrhla time managemet a už to šlo líp. Baví mě teď asi nejvíc psychologie a personální management. Prostě tohle je něco co mě hrozně zajímá. Navíc si říkám kdybych nešla cestou marketingu, tak bych chtěla dělat tohle. Jinak jsem stále na  umělecké vlně chodím na vernisáže. Jsem po víně pořád šaramantní, né jemom šarmantní.

Protože na zahradě se pořád nedá nic dělat a eseje už sem celkem potunila, nastal zase čas rozučet nějakou šílenost. Tentokrát jsme dala na ty internety a začla sledovat mega populární Riverdale. Jo a nejvíc mě baví Cheryl.

Knížky, když jedete do školy půl hodiny tak potřebuje něco na zvednutí nálady. Já rozečetla a dnes asi i dočtu Severskou mytologii od Gaimana.
 

2 komentáře:

  1. Včera tu bylo jaro. Teď už zase sněží. Docela mě to začíná zmáhat. :'D

    Riverdale jsem vzdala po asi prvním díle druhé řady, kdy jsem došla k závěru, že mi většina postav pít krev nepřestává, ale naopak. ^^"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás byla podle mě furt relativně fajn.
      Mě to z nějakého důvodu hrozně baví :D

      Vymazat