Jozef Karika - Trhlina

Pokud sjedete jenom o pár příspěvků dál, tak zjistí že jsem z jeho knihy Strach byla pěkně naštvaná a
skřípala zuby. Jenomž pak na mě mrkal v knihovně a ono děsivá kniha ze které je hyn celý net. Pravdivé události, děsivé místo na Slovensku kde mizí lidi. Blair witch repelenty do ruky a můžeme začít.

Kniha začíná tím že Kariku kontaktoval muž jménem Igor. Kniha je vlastně přepisem nahrávek, které s ním autor pořídil.
 Jeho příběh začíná tím že po vysoké nemohl sehnat práci a začal vyklízet nějaký rozlehlý dům. Ten vška byl v pohodě, ale jak zjistil že je to bývalý blázinec tak to pochopitelně bylo děsivé místo plné tajemství. Najde tam trezor s podezřelými věcmi. No a to ho zavede i do pohoří Tribeč. Tam mizí lidi a když se najdou tak jsou pomatení.

- největší záhada knihy jak měli všichni vyskou jako vážně, hlavní hrdina blbej jak tágo, nemá peníze, ale mám supr mobil, tak občas fetuje. Na rovinu nejvíc podtrhnete "pravdivost" když je váš hlavní hrdina fetka. Všechny případy údajného kdečeho právě tímhle končily.
- když někoho znáte jen chvíli jezdětě s ním na podivné výpravy bůhví kam
- ach ty " pravdivé" události co by sme bez nich dělaly
- hlavní hrdinové byly hrozně na facku a příšerně nelogicky se chovali až jste měli pocit že si vyloženě koledují aby se jim v horách něco stalo
- hrozně si v textu odporuje
-děcka neberte drogy a nelezet bůhví kam

2 komentáře:

  1. Vždycky se bavím, jak knížku, kterou všichni opěvují, shodíš ze stolu, jaká je to blbost :D Na mě to ale fungovalo opačným způsobem, autora neznám a Trhlina mě zaujala, kombinace Slovensko a mizení lidí v lesích se mi zamlouvá, někdy půjčím z knihovny, jestli ji teda mají

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdi do ní já jsem tady nepsala moc spoilery, kdyby si to právě chtěl někdo přečíst. Napiš pak jak se ti to líbilo.

      Vymazat