Mezi sluncem a plevelem

Další ze serie jarních výhlodů ze života. Co vlastně poslední dobu dělaám. No moc toho nestíhám. Zahradu zarůstá plevel neskutečným tempem...
Když už se rozhodnu něco dát na kolečka a vyvést tak většinou někdo stojí autem u vchodu a pak na mě ječí co si jako představuju když chci aby vypadl od našeho plotu. Jestli si myslíte že na něja ječím zpátky tak máte pravdu.
Jinak se mi v zahradaničení zatím daří. Doma mám nad hlavu kytek co předpěstovávám. Takže to u nás doma vypadá jako u Poison Ivy.
Ve škole se mám dobře. Zítra jedu do Industry, takový modní místo v Brně. Jako jsem zvědavá. Dám si kafe a budu se tvářit ironicky. V práci taky fajn. Příští týden bude avengeroský, což já se tak těším že mě asi šlehne.


Mimochodem rozčetla jsem další módní bubákovou knížku, tak se můžete těšit co a jak.


Žádné komentáře:

Okomentovat