Právo mám abych mohla být starostka Gothamu

Tak a co jsem dělala poslední dny. Za prvé jsem ostříhaná a to dost, jelikož když píšu tenhle článek tak vypadám jak rorýs, protože jsem byla venku a znáteto. Takže kompromitující fotky příště. Byla jsme končně v divadle u stolu, a dokonce to bylo fakt super. Měla jsme z hodně alternativního divadla menší obavy.

Včera jsem posala svůj první test z práva. Takže jsem milion let nervila, a ono to pak byla docel hodně v pohodě. Minulý týden a učení s mojí studijní skupinou fakt pomohl. Jo je to jako epizoda Daredevila kde se hlavní hrdina učí na zkoušku místo záchrany města.


V práci mě povýšili a šéfím sama sobě. No sakra takže teď už nemůžu sého šéfa pomlouvat. Je to hustej týpek.
Takže mě čeká pracovní páetk, což je po tomhle nadupaným týdnu něco.  Takže dnešek vidím jako dohánění epizod Gothamu( Jerome juhej juhej a taky můj oblíbenc Tučnáček) a zahradničení.

Jo tam jsem letos už docela úspěšná, ale bršlice mě furt zarůsta. Příští týdne bude asi nový článek o zahradničení.
Mám nový kytky!!!!!!!! A kvete mi vánoční kaktus, což je super a trochu divný

Žádné komentáře:

Okomentovat